Session: Att vända en atlantångare

22 Nov

Hur gör man på ett företag där långt ifrån alla anställda fått internet med modersmjölken? Där tid på sociala medier innebär att tid måste tas från något annat. Där inställningen till publikdialog varierar stort?

Yasmine El Rafie berättar om jobbet med att coacha radions många olika kanaler och program och visar några exempel i det lilla på hur atlantångaren är på väg att ta ut kursen. Den som kan bidra med egna tips är extra välkommen.

Yasmine El Rafie är utvecklingsredaktör för sociala medier på Sveriges Radio.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: